tisdag 12 januari 2010

Välkommen

Det känns jätte spännande att få vara med i denna satsning som Runners World gör på webben. Som bloggare tycker jag ju att det är extra kul att man satsar på att ha bloggar på nya portalen också.

Vad gör jag här då? Jag är verkligen inte elit, jag satsar på min yrkeskarriär, är ganska lat på att pressa mig själv. Men, jag älskar löpning, och jag gillar att skriva. Jag har under lite mer än ett års tid bloggat på www.snorkkis.se, och nu fick jag möjligheten att ta min blog ett steg vidare. Under dryga året som bloggare har jag hunnit med ett och annat i egenskap av löpare.

Bit för bit ska jag försöka introducera min löpning och hur jag ser på träning, och dela med mig av mina upplevelser. Jag hoppas kunna bidra med inspiration, och dela med mig av den glädje jag ser i löpningen med upplevelser framom prestationer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar