söndag 17 januari 2010

Bortsnackade pass

Denna helg har jag faktiskt haft motiverande träningspass. Idag hade jag springdejt med söta Löpning och livet Andréa som lämnat Götet till förmån för Stockholm i några dagar. Vi har länge haft tanken på att springa tillsammans, med det har inte funkat tidigare, men idag var det äntligen dags.

Inför passet var jag lite små-nervös att Andréa skulle springa allt för fort för mig; hon är nämligen både snabb och uthållig den tjejen, men det gick ändå utan problem. Ett slirigt pass som framförallt var väldigt trevligt och motiverande; helt enkelt ett "Löpning och livet" pass.

Foto: Privat. Nöjda och glada efter ett pass där jag tror vi snackade i ett :)

Denna helg har jag snackat bort sådär en 40 km; idag med Andréa och igår med Staffan. Ni som har möjlighet att springa tillsammans med andra - var lite modiga och fråga personer i er omgivning om de vill springa tillsammans; det ger verkligen en positiv kick! (Dessutom får man babbla av sig lite träningstankar så att man inte behöver trötta ut kollegerna med spring-snack redan under måndagens lunch.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar