lördag 23 januari 2010

Långpass i gäng

Precis hemkommen från ett långpass med ett gäng bloggare och härliga Linnéa-löpare. Jag har inte varit på någon träning med klubben sedan december, så det var roligt att igen se en drös med svarta jackor med Linnéa loggor på, och få en uppdatering på vad några hade för utmaningar och lopp i kikaren. Jag hade lite småbesvär med håll under hela passet dock; åt frukost lite väl nära på, och sen tog jag mig iväg på senare sidan och fick dra på i ganska bra tempo till Kungsholmen där vi skulle träffas, och sen ville hållet inte ge med sig helt, men det gick ändå.


I alla fall ett lugnt och bra pass, bra underlag och i övrigt bra förutsättningar. Passet slutade för mig på ca. 24 km, och med energi kvar. Det känns bra att få avsluta ett långpass med så bra energinivåer och pigghet i kroppen; då behöver man inte heller räkna med någon desto längre återhämtning. Sånt gillar jag.

Foto: Privat. Dagens gäng.

Tack för ett bra pass idag Linnéa klubbvänner, och Mia, Staffan, Petra, Miranda, Kenth,Ruth, Milla (härligt att se dig springa igen). Och jag lovade Linnéa-Anders att skriva ett inlägg snabbt, så att han kunde vara säker på att jag kommit mig hem. Ingen skallgång behövs alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar