måndag 1 februari 2010

Testad och klar

Nu har jag varit på besök till den berömda Skogen på Sport Support Center som jag hört så mycket om. Testad och klar. Vi gick genom resultaten direkt efter testet, men jag väntar ännu på att få resultaten mailade till mig innan jag skriver en rapport här.

Efter det kommer vi till nästa complexitet - hur får man en bångstyring som mig att följa de råd jag fått, det har ju inte varit det lättaste tidigare. Men vem vet - är det något som ska bita på mig är det framlagda vetenskapliga bevis. Det har jag ju nu. Skogen menade att jag har kapacitet att springa maran i 5-minuters tempo (kapacitetsmässigt gällande kondition; dock tillkommer ju andra faktorer som t.ex. i mitt fall vad benen klarar av). Glurp.

Foto: Privat. Chokladdryck ska ju vara bra som återhämtningsdryck. Någon annan än jag som känner mig som jag skulle bo i ett hushåll av kalvar när jag packar in i kylskåpet. Mjölk måste väl ändå vara perfekt efter ett laktat-test?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar