söndag 7 februari 2010

7 februari

Tar ut en fet bonus

2 kommentarer:

  1. Perfekt att du har de här kortisarna med här, då kan jag ju kommentera och ha mig. Jag är ganska inloggningsallergisk (räcker det inte med en halv miljard lösen och blaha man redan har?) numera så det passar mig bra. Jag kan förstå att alla nya på nätet att de tycker det är skoj att känna sig speciell genom id och lösen, men har man haft uppkoppling mer än 5-6 månader så kan måste man väl ha tröttnat på sånt trams.

    Hur länge tror du Runners World kan heta Runners? Tre av bloggarna verkar ju vara dedikerade triatleter (inget fel på såna, men det är ju bara en tredjedel löpning). Du får omvända dom till det riktiga i tillvaron, det är din kallelse.

    Hej och hå!

    SvaraRadera
  2. Du är så välkommen att kommentera här badgear! Ja, det är ganska tjockt med triathleter; men de är ju också löpare, och springer lopp, och tränar mycket löpning. Hur stor min övertalningskraft är vet jag inte riktigt, men jag vet att jag inte övertalas så lätt - så jag håller fast vid löpningen :)

    SvaraRadera