onsdag 30 december 2009

Transportprojekt 3(3)

Sista delen av transportprojektet. Jag tror faktiskt att jag lyckats få hem det mesta. I den stora väskan som ligger kvar på mitt arbetsrum finns senaste numret av Runners (som jag redan läst typ två gånger) pyjamasbyxor, och en stickad tröja. Idag fick jag hem en fleecetröja, ett par jeans, ett par långkallingar och några tunna tröjor. Ett litet problem dock: mina två vinterjackor hänger kvar på jobbet; en ganska dålig timing med tanke på att det faktiskt är -10 grader, och inte kommer att bli varmare under helgen. En jacka har jag ju oftast hängande där för uteluncher och möten/ shopping på stan. Jag får väl helt enkelt röra mig i löparkläder/ skidkläder om jag skall vara utomhus, eller kanske gräva fram en annan vinterjacka i förrådet.

Dagens skörd. Och hoppsan; är det inte en påse från en löparbutik där också?

1 kommentar: