onsdag 30 december 2009

Transportprojekt 2(3)

Igår var det alltså del två av transportprojektet. I väskan på jobbet fanns bl.a. mina skidskor som jag gärna skulle ha tillhanda under helgen ifall det blir tillfälle för längdskidor. De skorna var ett ganska klart val att packa ner idag. Skor tar ganska mycket rum i min lilla ryggsäck märkte jag. Det är bara att göra det bästa av den situationen, och packa in grejer i skorna; bl.a. lite smycken, och varma strumpor klämdes ner i skaften. Ytterligare fick ett par byxor och två tröjor rum i väskan.

Skidskorna hemma!

Bara en möjlighet kvar att få hem packningen; ska jag månne få med allt ikväll?

4 kommentarer:

  1. Vilken rysare:) Fick gå tillbaka och läsa skidsko och inte skidor! För hur sjutton får man hem ett par skidor springandes?!

    SvaraRadera
  2. Skidskor = pjäxor? :) Bra jobbat och Gott Nytt År! Hoppas på ett bra löpar- och bloggarår 2010!

    SvaraRadera
  3. Inspirerad av dig så har jag bestämt mig för att transportlöpa 2010. Dock blir det inte varje dag då måndagar antagligen blir dagar då jag åker till jobbat och tar med grejer som behövs under veckan. Ett problem som jag har är också hur jag löser det när jag vill springa till jobbet på morgonen och gå på gruppträning direkt från jobbet. Flera träningsväskor på olika ställen + en bra löparrygga lär vara lösningen, men jag sitter fortfarande och klurar på hur jag ska planera allt. Har redan börjat köpa fler hudkrämer etc, har redan en uppsättning hemma, en i träningsväskan och en för mina jobbresor.. och en 4e behövs alltså :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Anna - Skidor skulle kanske vara lite väl jobbigt att springa med inne i stan :)

    fartfylld - Antar att jag har lite finlandssvenska språk-deffekter :) . Och gott nytt år till dig också!

    Miss Agda - Låter som en bra idé! Och du verkar ha planeringen under kontroll :)

    SvaraRadera