söndag 13 december 2009

Anmälningsdax Gax

För er som har lust att springa 246 km (153 miles) i Skåne i augusti, öppnar anmälningen till GAX Trans Scania idag. Cut-off tiden är 60 timmar. Det är dock en urvalsprocess man bör gå igenom för att kvala in, deltagarantalet är begränsat till ganska få, och före start bör man ha genomfört ett 24h lopp eller 100 miles, men det har man ju tid på sig att fixa under våren/ sommaren eller hur?

Och nej, jag tänker inte skicka in anmälan. Inte i år i alla fall. Däremot vet jag att några av mina ultra bästisar (bl.a. denna donna och ev. denna hunk) hängt på anmälningsknappen, redo att submitta idag.

2 kommentarer:

  1. En dag då jäklar ska jag också!

    SvaraRadera
  2. Miranda - Helt rätt inställning. Jag tror ändå jag låter 200+ km skötas av de allra tuffaste.

    SvaraRadera