söndag 6 september 2009

Lördagsoutfit

Nu har jag ju varit lite ute från dejtingkarusellen ett bra tag, men dethär måste väl ändå anses som ganska hett på marknaden? Det är alltså skorna jag menar. Någon dejt hade jag inte tänkt mig, utan det blev en liten lördagspromenad i all enkelhet.


Förra veckan när jag hade trollsällskap på en promenad, stannade vi till vid butiken, och jag sprang snabbt in och hämtade lite grejer medan Trollet i sina Fivenfingers väntade utanför. En mamma med ett barn hade kommit förbi, och barnet hade frågat "mamma - varför har han som står där gorilla fötter?". Det verkade som om både mamman och mitt Troll hade fått sig ett skratt som väl medförde att dagens core-pass kunde anses avklarat.

9 kommentarer:

  1. Hett vete fan ;=) men man lär ju i alla fall få uppmärksamhet och det är väl näst bäst på dejtingmarknaden =)

    SvaraRadera
  2. Ja, det kanske är tur att du ditt troll. Verkar inte bli mycket framgång bland Stureplansgängen.... ;-)

    SvaraRadera
  3. Tack - Nu har jag absolut inget självförtroende kvar.

    SvaraRadera
  4. Alltid lika roliga dom där!! :) :)

    SvaraRadera
  5. Dom är såå söta! Fast fortfarande kan jag inte riktigt förlika mig med tanken på att ha någonting mellan tårna...

    SvaraRadera
  6. Nu känns det lite bättre :) .

    SvaraRadera
  7. Ha! Det ser ju lite ut som gorillafötter, fast då kanske de borde vara lite håriga också! Har du sprungit mycket med dem? Ger det nån effekt?

    SvaraRadera
  8. Hela outfiten är så snygg att jag garanterat tiggt om en dejt om jag inte redan vore gift ;)

    SvaraRadera