torsdag 15 januari 2009

Updatering

Vips så var det torsdag igen. Det har blivit en del träning under veckan och mera skall det bli. Hade tänkt lägga in lite mera kvalitet denna vecka, men mitt ben känns inte som att det är moget för det ännu, så jag har fått nöja mig med lite tempostegringar. Vackert så.

På måndagen kände jag att benen behövde få vila lite, så fastän jag planerat springa blev det bara pilates och styrka. På tisdag, var det igen dags för morgonjogg, och ett hastigt styrkepass på jobbgymmet. Onsdagen blev cykeldag, var till cykelaffären och fick däcket som läkt luft fixat, och det var bara att köra, närmare 2 timmars cykling blev det, i perfekt cykelföre. Det enda problemet var lite kalla fingrar. Idag torsdag hade jag tänkt jogga både till och hem från jobbet, totalt 15-16 km, men ljumsken kändes taskig i går kväll och i morse, så jag avvaktade och joggade bara hem. Är nöjd med det också.

I morgon blir det ett morgonpass (om jag får som jag vill). Tycker fredags morgonjogg är något i hästväg!

3 kommentarer:

  1. Du borde var riktigt nöjd med dig själv!

    SvaraRadera
  2. Vad gulligt av dig att säga så Anna. Nu blev jag riktigt nöjd :)

    SvaraRadera
  3. Härligt med morgonjogg. Och imponerande!

    SvaraRadera