lördag 29 augusti 2009

Gemensamt pass

Dagens sällskap efter ca. 5 km

Strålande solsken, trevligt sällskap som möjliggjorde konstant löpar-nörd-snack i några timmar, behagligt tempo, ben som verkligen gillade ett långpass idag. 20 km tillsammans + lite transportsträckor på 7 km - perfekt start på lördagen! Tack för sällskapet Karin, Kalle och O... (förlåt, fick inte ditt namn).

20 km avklarade

Eftersom jag fick sådan positiv respons till pass-arrangemanget, men många var upptagna eller på fel plats i landet, drar jag gärna ihop något liknande igen, eller är med på liknande pass om någon annan ordnar. Är du inte bloggare själv, men har lust med ett pass, skicka mig gärna en kommentar, så kan jag marknadsföra det här. Det är verkligen kul att springa tillsammans!

11 kommentarer:

  1. Sen natt = för tidigt att springa klockan 9... :(
    Men är GÄRNA med en annan gång - superkul initiativ!!!

    SvaraRadera
  2. Synd att man inte har ett privatflyg så man kan vara med! :)

    SvaraRadera
  3. Vad kul att det blev av! Ofta är det många som lovar och vill men när det kommer till kritan så dyker ingen upp...
    Men, som sagt, kul att folk både vill coh verkställer!

    SvaraRadera
  4. Tack för ett trevligt löparpass!
    Kul och bra initiativ :-)
    Jag hänger gärna på flera gånger.
    /Kalle.

    SvaraRadera
  5. Helt klart så är jag med och sällskapar om jag bara är i närheten :)

    SvaraRadera
  6. Kul att ni blev några stycken!

    SvaraRadera
  7. Helena - Blir säkert fler tillfällen!

    Andréa - Vi får försöka jobba på detdär med helikoptrar eller private jets.

    Liza - Visst; trots att 4 ju inte är så många, men det är i alla fall några, och ganska passligt antal för att vara en smidig grupp då man springer bland andra människor.

    pyret - Vi hade 100% tur med vädret också!

    Kalle - Kul att du kom!

    Janne - Yep, räknar med dig. Känner att jag måste syna dig lite och checka om din humor faktiskt är på riktig :)

    marathonjohan - Yep, några morgonpigga blev vi!

    SvaraRadera
  8. Såklart! Tillsammans blir det roligare!

    Ju tråkigare väder det blir framåt hösten/vintern desto lättare att ta sig ut om man har bokat sällskap.

    SvaraRadera
  9. såg det lite sent, typ söndag kväll. följer med nästa gång. alltid roligt att springa och mingla med andra.
    Leffe

    SvaraRadera
  10. MarathonMia - Helt klart!

    Leffe - Jag lade också upp passet ganska sent, ska försöka ha lite bättre framförhållning nästa gång. Och intresset verkar finnas, så det blir säkert fler gånger. (Och väldigt effektivt för att få ventilera löpar-nörderi några timmar :) )

    SvaraRadera