onsdag 30 juni 2010

Gosigt värre

I morse när jag kom springandes visade termometern vid Slussen +26, när jag kom hem en arbetsdag senare bara +25. De nio kilometrarna med ryggsäck på i ottan gjorde mig ganska svettig. Efter passet packade jag allt i plastpåse och in i väskan där det fick stanna hela dagen.När jag drog upp kläderna igen på eftermiddagen var de rätt så gosiga. I alla fall svalkade de lite första biten. Att de kanske inte var extremt fräscha är väl en smäll man får ta som transportlöpare. Eller snarare en smell man får ta. Jag tar vad som helst bara jag får känna den skuttande känslan jag hade idag. Dessutom trivs jag som fisken i värmen. Gotta love it.


Foto: Privat. Tämligen sval. Halsduken är inte för att jag tycker att det är kyligt. Den är för att jag får skavsår på nacken annars. Med tanke på att jag springer med rygga 90% av tiden, finns det risk för att halsen faktiskt skulle vara avsågad nu om jag inte haft halsduk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar