torsdag 24 juni 2010

Glad midsommar

Midsommar på intågande, och jag tänker såhär lite i förväg avsluta första halvåret av 2010. Ett riktigt skräphalvår för mig löparmässigt, men som jag lärt mig massor av. Skulle det inte ha varit för all positiv energi jag fått av ER, skulle jag antagligen ha klabbat igen hela grejen med löpning, men tack vare er har jag fått energiboostar precis när jag har behövt det.


Jag ser fram emot andra halvan av året. Det kommer att bli bra har jag för mig. När jag summerar denna veckas tre första dagars löparsaldo står det en femma i början, och alla av dessa kilometrar har utförts med ett leende. Nu väntar några dagars vila från löpningen till förmån för midsommarfirande och födelsedagsfirande (inte min) med de nära.

Enjoy vänner - varje dag är en dag av livet.