måndag 22 mars 2010

Olga och jag

Av någon anledning associerar jag Adidas kläder med ryska idrottare, kanske främst längdåkare, men även med skidskyttar av samtliga nationaliteter. Jag har aldrig tidigare haft löparkläder från Adidas, med undantag för någon t-shirt, men nu har jag glädjen att dra på mig full mundering av Adidas löparutstyrsel: Tights, t-shirt, löparjacka och löparskor. Löparskorna tycker jag att ska bli väldigt intressanta att testa, eftersom jag, som de som följer min blog vet, är helt och hållet frälst av mina Asics. Skorna, Adizero Boston kommer jag att skriva mer om när jag sprungit med dem några pass.


Kläderna ger mig en speciell känsla. Inte vilken känsla som helst, utan ett behov att springa Olgor. När jag väl är helare och igång för att springa snabbt igen kommer jag att vara urfarlig (och förstås ursnygg) i mina Adidas tights. Vänta bara Olga!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar