torsdag 4 mars 2010

Tog tag i träningskragen

Det kan faktiskt bli roligare; speciellt då man får en massa peppande kommentarer från er - tack! (Och lilla mamma - jag är nog glad i alla fall :) ). Kom på lite trevliga träningsrelaterade saker. Jag tar fokus på grejer; prylar, kläder. Sådant piggar alltid upp.


Först och främst: Pilatesbollen har fått ett namn efter fem år i min ägo. Den heterRysken. Rysken själv var den som började göra en Snork när han transporttränade. Rysken och Snorkkis har väldigt olika träningsfilosofier. När jag tränar på bollen ska jag ta i lite mera; Rysken är ingen soft-boll.

Sedan: Rosa. Nalle Puh säger att man inte kan vara ledsen om man har en ballong. Rosa har väl ungefär samma effekt. Jag har rosa Röhnisch-strumpor som matchar med rosa, otroligt sköna underpants (sorry, dem får ni inte se mig bära på foto - riktigt så roligt ska vi inte ha); det tackar jag Röhnisch och Milla för (Milla har fixat så att vi marathon-skönheter fått dessa rosa mjukisar.)

Dessutom har brorsan uppgett att han är i ytterst god form inför helgens Vasalopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar