söndag 28 mars 2010

Klickar det

så klickar det. Så är det bara. Asics Noosa må vara snygga, men det är dessa, DS Trainer, som gifter sig med mina fötter.

Foto: Privat. Ännu vita och fina, och ack så sköna.

Har precis sprungit/ joggat in helgen med ett lugnt, ganska kort pass. Höft/ ljumsk läget är så att det i början av passet kändes ganska stelt, och jag trodde att det inte skulle bli längre än ett par hundra meter. Efter ca 1 km släppte det dock, och jag kunde springa på nästan obehindrat. Också nu efteråt känns det väldigt bra, får se hur det känns senare under dagen.

Jag kunde gott ha fortsatt mitt löppass om jag gått på känsla, men nu gick jag på förnuft och ordern om att hålla träningen nere. Lycklig över det pass jag kunde springa i mina rosa-lila doijor på bar asfalt, och med en klar vårluft i lungorna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar