onsdag 17 mars 2010

Forts. på lopp och deff

Senaste två dagarna har jag kört någon slags oplanerad deff. På grund av min förkylning tappade jag i söndags allt som har med smaksinnet att göra. Ingen doft och ingen smak. Fy fasiken vad trist. Igår på lunchen kunde jag inte tänka några andra tankar än "tänk om det här smakar riktigt illa; tänk om det är gammalt"; jag skulle inte i ätandets stund märkt någonting. Med tanke på återhämtningen från förkylningen, och kurrandet i magen, har jag ändå ätit, men inte mer än nödvändigt. I morse kom smak och doftsinne smygande tillbaka. Tack för det! Tänk att man är så beroende av dessa sinnen, och att man känner att livet är trist för att man inte känner kaffedoften på morgonen. Två dagars deff räckte bra; så har man ju det avklarat också.


Igår skrev jag ett inlägg gällande lopp som jag planerar att springa detta år. Nu är jag nyfiken på Er: Vad har ni inplanerat? Eller lägger ni in lopp vartefter? Frossa i lopp eller inte bry sig speciellt om tävlingar?

Och så är jag också lite nyfiken på om någon varit på ultrakväll på Runner's Store ikväll?Karin och jag hade tankar på att komma dit och snörvla och hosta bland alla löpare, men kom fram till att vi kanske förblir mer populära om vi avstår :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar