torsdag 17 februari 2011

Tack och morr

Efter att ha läst alla kommentarer om tajtsen känner jag att det kommer att bli en intressant vår. Framför allt kommer jag att vara glad om jag kommer hem med tajtsen på med tanke på vilket ha-begär de verkar sprida.
Idag var jag glad att jag hade känsel kvar i ansiktet när jag kom hem. Västerbron i motvind gjorde så att halva ansiktet typ stelnade bort. Inte sådär jätte hejsan. Fick stå 10 minuter extra i en varm dusch när jag kom hem så att inte själen skulle förfrysa.
Om det är den kalla själen eller vintern som gör det vet jag inte, men jag börjar få nog av vissa (notera vissa; finns många ansvarsfulla också) hundägare som verkar gå med öronproppar och skygglappar. Ser inget, hör inget, bakom sina vintervadderade huvor och hundarna rusar iväg så långt kopplet räcker och skrämmer livet ur löpare som mig.
Kan ju inte sluta inlägget morrande så jag passar här på att tacka er alla som läser och kommenterar här. Ni inspirerar stort! Tack!