tisdag 23 augusti 2011

Världens tyngsta ben?

Kan inte vara bra att vila. I helgen vilade jag, förutom lite lätt jogging i transportsyfte i söndags. Här är resultatet. Nedan ses vad som kan vara världens tyngsta ben.

Så kändes det i alla fall på hemvägen igår. Försökte lirka liv i benen genom att överdriva armrörelserna för att liksom få med benen, men nix. Och inte blev det några rödljus så att jag kunde stanna och vila. Jo, ett blev det, men där var det sisådär fem pers som rökte så att jag nästan var tvungen att börja fejk-hosta. Backarna var inte ens tillräckligt stora för att jag skulle tycka att det var ok att börja gå.

Idag tog jag ett par piggare ben. Ben som inte hade vilat sig sega. Och det kändes faktiskt som ett par andra ben. Konstigt att det kan skilja sig så från en dag till en annan.Undrar vad det blir för ben i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar