tisdag 9 augusti 2011

Vardag och Midnatt

Tillbaka till vardagen och tillbaka till snorkkandet. Dagarna när ens tankar kan snurra kring vad man ska äta för mat och vad man ska träna är ju begränsade. Men jag gillar vardagen också, jag gillar att få springa iväg tidigt på morgonen; man får liksom fångat det bästa av dagen då.

Vardag också på Runners. Vi bloggare är tydligen klara med frontandet av startsidan för sommaren och igen förpassade till högermarginalen. (Ni som följer bloggen med bloglovin kan vara tvungna att justera blog-följandet).

Denna vecka ser jag fram emot Midnattsloppet på lördag. Det är 400 år sedan, igår, som jag sprang ett millopp. Eller, egentligen var det nog bara dryga tre år sedan. Jag har inte riktigt på kläm vad jag kommer att kunna springa för tid, är ju inte över huvudtaget tränad för att springa så korta sträckor, men det ska bli skoj. Vet inte heller hur trångt det brukar vara på Midnattsloppet och om man kan springa i sin egen fart eller om det är bara att kuta med massan.
Är i alla fall anmäld i 45-50 minuters gruppen, och det är i det intervallet jag tror att jag kommer att placera mig också. Ju närmare 45, desto roligare!
Träning - check för 2 pass idag och 2 pass idag. Vardag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar