torsdag 18 augusti 2011

Speciellt bra - kittad och allt


Denhär veckan är speciellt bra på något sätt. Snorkkar av och an som om det var det som var livets mening (kanske det är förresten?). Och igår hade jag besök av två vältränade, smarta och snygga tjejer, och idag är det julafton mitt i augusti; hämtade ut ett paket med plagg från Crafts vinterkollektion och i år ska jag tydligen inte behöva frysa om anklarna, får väl hoppa över taggtråden till frukost också, och inte heller skämma ut mitt sällskap med handskar från 1998.
Kör en fotosession på det:
Foto: Privat. Med denna överdel kommer jag att glida omkring med i höst/ vinter

Foto: Privat. Äntligen vintertights med piffiga detaljer

Foto: Privat. Sen fick jag så hett av alla vinterkläder så sista bilden får bli på detaljerna på funktionströjan only. Snowflakes...
Ja, så det är en bra vecka. Det får till och med bli vinter nu, kittad och klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar