fredag 29 juli 2011

Tillbaka (utan knäcke o kottar)





Tjohej! Ni kanske tror att jag springer omkring med knäckebröd och kottar i skorna? Inte riktigt så.

Tillbaka efter semestrande och fokus på annat än inläggsskriverier. Fokus på annat än träning också för den delen.Några löprundor har det dock blivit senaste vecka. I fredags hade jag sällskap av min vän Camilla och vi sprang en slinga som jag brukade springa för sådär 6-7 år sedan. Konstigt nog hade träden växt till sig något i hästväg. Till löparpasshandling kan också läggas en tur till kantarellskogs. Enbart några få kantareller rikare, men man blir ändå glad av att hitta gula hattar. Ytterligare ett tempopass på en runda som jag sprungit väldigt många gånger. Tiden denna gång slog sig säkert in bland mina top-5 på just denna runda.

Igår både morgon och kvällslöpning i grävlingskogen. Utan knäcke och kottar.

Foto: Privat. Varmt var det också. Ett dopp i den 17-gradiga vattnet satt fintFoto: Privat. Rökt abborre. Väldigt gott