torsdag 18 november 2010

Sköna böna

Tack till alla som kommit med intressanta kommentarer till föregående inlägg! Olika aspekter, olika funderingar och olika upplevelser. Det är ni som gör bloggen!

Sedan till rubriken: The Cloud Gate, eller The Bean i Millennium Park; ja parken över huvudtaget är min absoluta favorit i Chicago. Nu som då ser man i bloggar hiss-bilder på "dagens outfit". Jag har hittills inte kommit underfund med hiss-fotograferandet, kanske åker jag för lite hiss, men jag drar mitt strå till stacken här. Molnporten/ bönan ett konstverk helt i min smak.

Foto: Privat. En (eller två) böna/ (-or) och en löpar-outfit på köpet.

Foto: Privat. Och ett gäng med turister på köpet. Men vänta nu... kunde man ta sig dit på annat sätt än springandes också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar