söndag 21 november 2010

27 maj 2011

Tänker jag ladda med glass och jordgubbssyllt. Sedan tänker jag springa Stockholm marathon på 3.45 den 28:nde. (Detta "mål" kommer jag att ta tillbaka ganska många gånger är jag säker på, för jag tycker inte att det är så viktigt med starka tidsmål, de ger mig mer press; men bara för att jag idag känner att jag vill, och om jag kan träna bra under vintern också kan fixa den tiden, kläcker jag ur mig det nu.)

I början av denna vecka kikade jag in på på Stockholm Marathons hemsida och blev lite förvånad över att det bara fanns 800 platser kvar. Hastigt fiskade jag fram betalkortet och betalade mina 970 kronor. Samtidigt som jag fick anmälningsbekräftelsen dök också någon slags motivation upp. Den som jag saknat ett par månader.

Hoppas att alla ni som ville ha startplats till maran också hann få det, för nu är ju loppet tyvärr fullt.

Mmm, vad gott det ska bli med uppladdningsglass...

Foto: Privat. Under årets Stockholm marathon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar