söndag 27 mars 2011

6(30) Mål med träningen

Fortsätter med 30 punktslistan. Som ni märker kommer punkterna fram sporadiskt; det var ju det som var min mening också och därför döpte jag om listan från en 30 dagars utmaning till en 30 punkts lista.
Mål med träningen. Intressant ämne, och ett ämne som ger mig huvudbry nu som då. Primära målet är att ha kul och utöva det som är mitt stora intresse. Njuta av löpningen, hålla mig skadefri, vara pigg, uppleva nya omgivningar från löpardojorna och må bra.
Ibland kommer ändå en annan sida av Snorkkisen fram. Sikte också på prestation, i tider och i distanser. För de mål jag har inför detta år, hänvisar jag till detta inlägg (klicka).

Ja, och så vill man ju se bra ut naken också.


Foto: Privat. Fast löpning är nog inte det bästa för nakenformen; om man inte är Colting då. Men äh, det får man ta.