måndag 26 september 2011

Snorkkarmåndag

Att vara bitter klär varken mig eller någon annan, så jag har i helgen bara tyckt att det bara varit skönt att inte behöva springa något Lidingölopp. Sprang ett långpass i lördags tillsammans med min världsbästa sidekick och foten sitter nästan helt och hållet fast nu.


Därför tänkte jag att en recension av ryggan kunde passa. Nu har jag sprungit med min nya rygga ett par veckor, och den är verkligen toppen. Springer med den nästan varje dag trots att jag ibland inte har något annat än plånbok, mobil och nycklar som ska transporteras. Rätt varm är västen, men eftersom det ju inte är sommarvärme längre har det varit bara skönt med ett extra lager. Det lilla kruxet är att kläderna man har under blir väldigt nötta, men det är ju inte så konstigt. Springer ju ändå nästan alltid med ryggan på och får offra några plagg som får nötas bäst de vill.

Idag snorkkardag utan dess like. Jag tror att jag såg 25-30 pers som kom springande med ryggsäck idag! Vilken snorkkarmåndag!

2 kommentarer: