måndag 19 september 2011

Laddar om?


Tackar ödmjukast för alla grattisar! Anneli och Anna frågade om jag skulle springa Lidingö på lördag. Kort svar: Jag är anmäld.

Jag har en del tankar som snurrar gällande Lidingö. Eller rättare sagt "inte" Lidingö. Jag ska fundera lite till, och återkommer till det senare i veckan när jag eventuellt kommit fram till vitsen med att springa loppet.

Tills vidare sysselsätter jag mig löparmässigt med det som är essensen i löpningen för mig; som att springa ett tidigt snorkkarpass i höststormen och få springa i höstig kvällssol hem. Icke att förglömma att jag i morse steg snett två gånger för att det var snorhalt på löven på stigen jag sprang, och att baklåren har aningen för korta muskler efter lördagens lopp. Får se hur det blir med omladdningen.

Till morgonladdning:

Foto: Privat. Varför är det först nu som jag kommit på hur förträffligt ägg är till frukost? Två ägg med tillbehör och man håller sig mätt fram till lunch (dock smaskar jag alltid på nåt innan lunch ändå, men det kan man ju göra bara för att det är gott).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar