onsdag 1 juli 2009

SL - Spring Långt

Upptäckte idag i min fullspäckade pappersalmanacka att det skulle ha varit dags att köpa nytt SL kort, om jag alltså inte skulle transportera mig till fots till jobbet osv. Passande nog får detta allokeras till senaste helgs resa till Trollhättan, eller närmare bestämt anmälningsavgiften till cocktailpartyt som ägde rum natten mellan lördag och söndag.


SL får bara fler och fler betydelser. Shoppa Löparkläder, Spring Lidingöloppet, Spring Långt. Vad blir nästa?

7 kommentarer:

  1. Snorkfröken Löpardrottningen såklart!

    SvaraRadera
  2. haha, bra där!

    /Sara
    www.traningsgladje.se

    SvaraRadera
  3. Springa långt långt långt! Du verkar vara ostoppbar.

    SvaraRadera
  4. Tack för förslagen! Er kan jag lite på :)

    Dock är ju grejen den att jag också måste kunna spendera 690 kr på SL förkortningen... löparkläder brukar vara tacksamma där, hihi.

    SvaraRadera
  5. StrumpLästen: Barfotalöpning på en strand kanske?

    SvaraRadera
  6. MarathonMia - ah... kanske jag borde spara ihop till typ en Monte Gordo resa?

    SvaraRadera